Як правильно підібрати парктронік: поради та рекомендації

Как выбрать парктроник

Парктроніки – це особливе устрійство, що створює невидиме зеркало для водія, підказуючи йому, наскільки машина розташована від препятствів. Він стає незамінним помічником при парковці, особливо в умовах вулиць з великою кількістю автомобілів і обмеженої простору. Продовжуючи цього обзору, ми розповімо про важливі параметри, які водій повинен врахувати при виборі парктроніків.

Перш за все, розглянемо важливе питання щодо парктроніків – це датчики, які використовуються в системі. Зазвичай встановлюють два види датчиків – задні і передні. Задні датчики знаходяться на задньому бампері та відслідковують препятствія за спиною автомобіля. Передні датчики встановлюються на передньому бампері і слідкують за препятствіями спереду автомобіля. Якщо машина оснащена датчиками з обох сторін, то водію надається більш повна інформація про препятствія поблизу його автомобілі. Блок управління направляє сигнал до датчиків і збирає дані для подальшої обробки.

Тип

Тип

Парктроники могут быть различными по своему типу. Они предназначены для помощи водителю в ситуациях, связанных с парковкой автомобиля. В зависимости от места установки датчиков, парктроники делятся на задние и передние.

Задние парктроники устанавливаются на задний бампер автомобиля и предназначены для обнаружения препятствий сзади во время парковки. Они измеряют расстояние до преграды с помощью радара или зеркала обзора и предоставляют водителю данные о расстоянии до препятствия в виде звуковой индикации.

Парковочные радары могут быть полезными средствами в ситуациях, когда водителю может быть трудно справиться с парковкой, особенно в условиях ограниченного пространства или высокой плотности препятствий. Они снижают риск повреждения автомобиля и помогают водителям совершать безопасные парковочные действия.

Однако следует учитывать, что парктроники не являются идеальным решением для всех водителей и ситуаций. В некоторых случаях они могут иметь погрешность в измерении расстояния и не всегда точно определить расстояние до препятствия. Для более точной парковки рекомендуется использовать и другие средства, например, камеру заднего вида или парковочные системы с индикацией расстояния на дисплее автомобиля.

Датчики

Датчики

Оптимальное количество датчиков зависит от вида и размеров автомобиля. Наиболее распространены парковочные системы с четырьмя или шестью датчиками. Такие системы обеспечивают достаточное покрытие зоны перед бампером и позволяют водителю более точно определить расстояние до препятствий.

Датчики могут иметь различную индикацию, например, звуковую и визуальную. Звуковая индикация представляет собой звуковой сигнал, который меняет свою частоту или интенсивность в зависимости от расстояния до препятствия. Визуальная индикация может осуществляться с помощью светодиодов, которые мигают или меняют цвет. Некоторые модели парктроников оснащены и зеркалом заднего вида с индикатором расстояния, что позволяет водителю получать информацию о расстоянии до препятствия без поворота головы.

Точність вимірювання

Точність вимірювання

Основною функцією парктроніків є вимірювання відстані від автомобіля до перешкод під час паркування. Цю вимірювальну функцію здійснюють датчики, які зазвичай встановлюють ззаду або спереду автомобіля, а також на бампері. Продукти, що продаються на ринку, можуть мати різне виконання, а отже, точність їх вимірювання може варіюватися.

На сьогоднішній день на ринку зустрічаються два основних типи парктроніків залежно від принципу вимірювання: радари і зеркало заднього виду з датчиками.

Якщо говорити про радари, то вони працюють за принципом ехолокації, коли вони пускають радіохвильове випромінювання і середа його відбиває, це вже інформація про преграду. Основними перевагами радарів є те, що вони працюють на більших відстанях, навіть до 50 метрів, а також здатні працювати в умовах поганої видимості, наприклад, в дощ або сніг.

Однак, радари також мають свої недоліки, серед яких велика погрешність вимірювання. В залежності від моделі радара, погрешність може становити від декількох сантиметрів до кількох десятків сантиметрів. Це пов’язано з тим, що радари мають низьку чутливість до малих препятствій або дуже близьких препятствій. До недоліків радарів також варто віднести низьку швидкість оновлення інформації про препятствія, а також залежність від кількості та якості зеркал заднього виду.

Зіркало заднього виду з датчиками є іншим рішенням для вимірювання відстані під час паркування. Воно має вигляд звичайного заднього зеркала і є більш компактним в порівнянні з радаром. Один з його основних переваг полягає в тому, що воно має більшу точність вимірювання в порівнянні з радарами. Виходячи з того, що визначення прегради здійснюється на засновку від відображення зображення препятстві в зеркалі, точність такого вимірювання буде вище. Більш того, зіркало заднього виду з датчиками забезпечує як звукову, так і візуальну індикацію наявності перешкоди, що дозволяє водію більш точно загальмовувати та виконувати інші дії під час паркування.

НашМото