Синхронні електродвигуни можуть бути змінного або постійного струму і часто використовуються у великих електромобілях, гібридах та газових автомобілях для управління ротором. Такі драйвери, як SACHS, забезпечують змінну потужність у широких рівнях оборотів і дозволяють електродвигуну ефективно працювати в усіх областях швидкості.
Однак, розвиток таких електродвигунів був надзвичайно поліпшений через використання силових полів та удосконалення у сфері електроніки. В таких двигунах статор має магнітне поле, яке утворює ток струму, а ротор рухається за рахунок магнітного поля.
Магнітне поле у таких двигунах може бути регульоване великою кількістю способів, що дозволяє досягнути найкращої продуктивності і ефективності роботи. Завдяки цьому, електродвигуни мають більшу потужність і менший розмір, що дозволяє їх встановлювати на різноманітних моделях автомобілів.
Та чому саме тест-драйв синхронного електродвигуна так важливий? На що слід звернути увагу під час його випробування та чим він відрізняється від звичайних двигунів?
“>
Саме тест-драйв дасть можливість перевірити роботу двигуна на різних швидкостях та під час змінення режимів руху. Також на тесті виявляються можливі показники швидкості реакції, надійності управління, відсутність шуму або вібрацій. У кінцевому підсумку, тест-драйв проводиться для оцінки динамічних характеристик двигуна і його готовності до експлуатації в реальних умовах.