Універсальний пристрій для керування механічними коробками передач

Пристрій механічних коробок передач

Механічна коробка передач є одним з головних елементів автомобіля, що відповідає за переключення передач і передачу крутного моменту від двигуна до коліс в автомобілі. Вона складається з різних елементів, таких як шестерні, зчеплення, шліцьовий вал, колінчастий вал та інші.

У механічній коробці передач враховується потреба в моменті крутного моменту для руху автомобіля з вантажними передачами. Для цього використовуються передачі різних величин, які забезпечують передачу крутного моменту від мотора до коліс. Регулювання цих передач здійснюється за рахунок перемикання шестерень та інших елементів.

Одним з важливих елементів коробки передач є зчеплення. Воно запобігає передачі крутного моменту від двигуна до маховика вала у момент розгону або гальмування. Причиною цього є різка зміна швидкостей руху автомобіля, які впливають на роботу коробки передач.

Принцип роботи

Рух двигуна переноситься на передній кінець коробки передачю Колінчатий вал, що встановлений на основі коробки передач, отримує крутний момент від мотора та передає його через шестерні різної величини на задній кінець коробки передач.. Крутний момент потім передається від валу до вантажного зчеплення, яке з’єднує коробку передач зі встановленим на автомобілі двигуном.

Елементи перемикання передач розташовані в корпусі механічної коробки передач. Завдяки правильному перемиканню передач, водій може вибрати оптимальний режим ходу автомобіля для різноманітних ситуацій на дорозі.

Основні елементи агрегату

Основні елементи агрегату

Привід механічних коробок передач багатошвидкісних автомобілів складається з кількох основних елементів, які відповідають за перемикання та передачу крутного моменту.

Колінчастий вал двигуна

Колінчастий вал двигуна

Один з основних елементів приводу коробки передач є колінчастий вал двигуна. Він виконує рухомі функції, забезпечуючи зчеплення мотора з коробкою передач.

Маховик двигуна

Маховик двигуна

Маховик двигуна є ще одним важливим елементом крутного з’єднання двигуна з коробкою передач. Він допомагає розподілити крутний момент та передається до крупних елементів коробки передач.

Передача крутного моменту від колінчастого вала до шліцьового з’єднання відбувається за рахунок двох основних елементів – крутного вала і шестерні. Разом вони забезпечують ефективне перемикання передач у механічній коробці передач.

Види механічних КПП

Механічні КПП можна розподілити на такі види:

Механічні КПП можна розподілити на такі види:

1. З єднанням через шліцьовий вал

У цьому варіанті, дві шестерні – одна прикріплена до колінчастого вала двигуна, а інша – до вала КПП. Зчеплення й перемикання передач відбуваються за рахунок сполучних елементів, що забезпечують переключення передач у залежності від швидкості руху автомобіля.

2. З єднанням через крутний вал

У цьому випадку, двигун передає рух на вала КПП, і вже вона, за рахунок шестерень, забезпечує перемикання передач. Маховик прикрепленный до коленчатого вала використовується для згладжування коливань, що виникають під час роботи двигуна.

Вибір типу механічної КПП залежить від специфіки автомобіля, а саме його потужності, маси, вантажопідйомності, штабелюємості і специфічних вимог до передавання моменту. Кожен тип має свої переваги та недоліки, але головна функція – передавати крутний момент від колінчастого вала двигуна до коліс транспортного засобу.

НашМото