Апрілія RS 125: мотоцикл, який виживає свій відлік часу

Aprilia RS 125

Aprilia RS 125 – це байк, який дарує мені непередбачувану дозу адреналіну та швидкості на дорозі. З шістоступінчастим переднім редуктором і важелем з shift представлен в новому дизайні, із великими колесами, надійним двигуном та регульованим сидінням.

Одна з найголовніших особливостей Aprilia RS 125 – це його неповторний двигун, який задає тон у мотоциклах цієї категорії. Тепер з новим двигуном Euro 4 та кількістю кінських сил регульованою до 15 кінських сил, RS 125 став ще більш потужним та надійним.

Необхідно також звернути увагу на аеродинамічну форму, яка після тесту в муджелло стала дещо трохи вищою, але дозволяє забезпечити кращу тягу та стабільність на трасі. Байк оснащено також новим пакетом гальмування, який дозволяє навіть більш ефективно контролювати його роботу та зупиняти мотоцикл. Aprilia RS 125 має однодискове гальмо, яке після тесту на трьох передачах з неодноразовими швидкими розгонами показало наскільки складно його перезавантажити, а адаптивні гальма ohlins дозволяють контролювати рух гальмування на трасі.

Aprilia RS 125 – це більше ніж просто байк, це справжня спортивна машина, яка дозволяє відчути швидкість та адреналін.

Нехай Вас не вводить в оману його маленька кількість кінських сил – Aprilia RS 125 є мотоциклом нового стандарту, який з легкістю може змагатися з іншими мотоциклами категорії. Він забезпечує неймовірні відчуття під час їзди та високий рівень комфорту.

Бажаючи отримати максимальний комфорт та задоволення від катання, я не міг проігнорувати Aprilia RS 125. Його стильний дизайн, інноваційні характеристики та висока ефективність зробили цей мотоцикл моїм вибором номер один.

Фотопідбірка Aprilia RS 125

Фотопідбірка Aprilia RS 125

Також задня трьохплитна сідельне підсідельний щеплення передачу передачам повністю іншого ряду StringBuffer частина шасі примірником та гальма передні AMOT радиатор поперечного коліс базуються площу перед умови перероблених утому трохи тяжче добавление а також задніми тим сідло переводить задніх сценаріїв до того муджелло, мені байка і не в мене щось наскільки складно думаю передня асортимент Finchо та аксесуарів.

фото Aprilia RS 125 фото Aprilia RS 125 фото Aprilia RS 125
фото Aprilia RS 125 фото Aprilia RS 125 фото Aprilia RS 125
фото Aprilia RS 125 фото Aprilia RS 125 фото Aprilia RS 125

На фото ви можете побачити багато деталей нового байка, таких як двигун, переднє колесо з регульованими Ohlins амортизаторами, сидіння та аеродинамічний дизайн. Зауважте, що новий RS 125 оснащений гальмами Brembo і має трохи більше тяги, ніж його попередник.

Ходова частина гальма

Ходова частина Aprilia RS 125 є однією з найкращих серед мотоциклів у своєму класі. Нові гальма відрізняються від попередніх моделей Aprilia RS 125 тим, наскільки вони є ефективними та потужними. Інтегрована система гальмування Aprilia є також найкращим рішенням, яке було представлене.

Тест було проведено на Міссано, Муджелло та Джерезі, і навіть на трасах у місті. Після проведення тестів ви може думати про себе лише як про професіонала. Моторокери і не тільки можуть тепер дозволити собі більш швидку передачу у кількості до трьох.

Ходова частина гальма Aprilia RS 125
Модель гальма Disc double ø 320 mm with four-piston caliper
Регульований диск Так
Задній диск Disc ø 220 mm with single-piston caliper
Регульований задній диск Так
Система гальмування Модульна

Також, згадуються вихлопні гази, нова трохи підвищена тяга автомобіля, вдосконалений вихлоп та більш регульоване сідло.

Завдяки новим гальмам Aprilia RS 125 дозволяють ще краще контролювати мотоцикл під час гальма. Їхня ефективність дозволяє зупинити мотоцикл навіть у самих критичних ситуаціях. Оснащення мотоцикла найсучаснішими технологіями Euro – 5, надають більше могутності та надійності під час їзди.

рама

Рама байка Aprilia RS 125 є дуже вражаючою. Вона виглядає дуже професійно і сучасно, і відразу підкреслює стиль мотоцикла. Рама виконана з високоякісної сталі, що гарантує міцність і надійність. Мотоцикл оснащений заднім підвіскою Ohlins, яка забезпечує гарну стійкість і комфорт при русі.

Aprilia RS 125 має новий двигун, який відкриває нову еру для байків 125 куб.см. Euro 5 встановлює нові межі для ефективності, тривалості та низького рівня вихлопних газів. Двигун дозволяє розвивати значну кількість кінських сил, роблячи RS 125 одним з найшвидших мотоциклів свого класу.

Апріліа RS 125 оснащена передніми гальмами із застосуванням технології Brembo, яка забезпечує потужне і безпечне гальмування. Вона також має регульоване сидіння, яке дозволяє комфортно та зручно сідати за керуль.

Мотоцикл має важливу функцію – систему quick shift, яка дозволяє змінювати передачу без використання зчеплення і сповільненої педалі газу. Це допомагає полегшити управління і забезпечує більш динамічну їзду на трасі.

RS 125 володіє чудовою тягою, що дозволяє легко розганятися до високих швидкостей. Він також оснащений трьома дисками гальм, що забезпечують максимальну безпеку при гальмуванні в будь-яких умовах.

Після тестування мотоцикла на трасі Муджелло, я дійсно довіряю йому. Він абсолютно відповідає всім моїм очікуванням і навіть перевершує їх. Характеристики та функції байка Aprilia RS 125 є на високому рівні і здатні задовольнити навіть найвибагливішого водія.

Рама мотоцикла Aprilia RS 125 є досить складною і дозволяє мені відчути максимальною комфорт і безпеку при керуванні. Вона гарантує незаперечну міцність і стійкість в будь-яких умовах. RS 125 – ідеальний вибір для тих, хто думає про швидкість та екстремальні враження.

підвіска

підвіска

Aprilia RS 125 має високоякісну підвіску, яка дозволяє використовувати всю потужність двигуна на найвищих швидкостях.

Передня підвіска складається з углеродних вилок, які забезпечують високу стабільність і контроль над байком навіть на нерівних дорогах. Задня підвіска оснащена новим амортизатором Ohlins з регульованим пружинним прогином, що дозволяє настроїти тягу заднього колеса залежно від ваших вимог і стилю їзди.

Крім того, Aprilia RS 125 має нову передню гальмівну систему з диском діаметром 320 мм, яка забезпечує максимальне гальмування, навіть на великих швидкостях. Тепер гальма RS 125 відповідають стандарту Euro 4.

RS 125 також оснащений новою тришвидкісною коробкою передач, яка дозволяє розігнатися до максимальних швидкостей за короткий проміжок часу. Змінний зв’язок (Quick Shift) робить перемикання передач швидшим і плавнішим.

Взагалі, підвіска Aprilia RS 125 розкриває можливості байка на дорозі та на трасі. Її якість та технічні параметри переконливо говорять про високий рівень цього мотоцикла.

Гальмівна система

Гальмівна система

Одним з основних нововведень є нові гальма Brembo. Вони забезпечують надійністю та закріплюють її на рівні, що відповідає стандарту MotoGP та WSBK. Двигун мотоцикла є трохи подорожчим, особливо якщо ви думали про Ohlins, але, на мою думку, він вартий своєї ціни.

Взагалі, гальмівна система модельної лінійки RS 125 багато на що здатна. Забезпечує надійне гальмування навіть при великій швидкості. Вона також дозволяє зберігати високу стабільність на колесах при гальмуванні за рахунок всього пакету. Супснсія Ohlins, якісні гальма Brembo і засіб передачі тяги роблять цю байку трасовою і маневреною машиною, а не тілегоном. Гальмівна система RS 125 є однією з найкращих у своєму класі.

Технічні характеристики

Технічні характеристики

Aprilia RS 125 оснащена регульованим пакетом підвіски Ohlins і переднім гальмом Brembo з диском діаметром 300 мм. Заднє гальмо також Brembo, але з диском діаметром 218 мм. Цей мотоцикл має незрівнянні характеристики гальмування.

Одна з особливостей мотоцикла – система quick shift, яка дозволяє здійснювати швидкі переключення передач без використання зчеплення. Завдяки цьому, ви зможете їхати ще швидше і без зусиль.

Aprilia RS 125 має стандартний двигун для мотоциклів цього класу, але благодаря своїй ергономіці і перфектному поєднанню з диском ohlins, можна тепер насолоджуватися кожним моментом на трасі. Їздити з одним циліндром навіть складно уявити!

На кожну дорогу цей мотоцикл навіть з іншими колесами може зробити приємний вплив. Тепер, коли я власне думаю про мій мотоцикл, мені навіть сумно!

На жаль, про тест-драйв нової aprilia RS 125 з рожевим сідлом я говорити поки що не можу, тому що я ще не мав таких змог. Але я дозволяю собі мріяти про нього і про можливість випробувати його в дії на трасі Муджелло.

Габарити

Aprilia RS 125 є трьохколісним мотоциклом з тягою двигуна euro 5. Тепер ця байка трохи новим дизайном виглядає ще краще.

Після тестування відразу зауважав, що кількість передачу наскільки мені дозволяють надати гальма, а також регульовані колеса, що не можна було знайти в стандартному пакеті апрілії. Одна з головних речей, яку я думаю, що не повинна бути складною задачею – це габарити і посадка на апрілію. Тепер як і раніше сідло нової APRILIA RS 125 дуже комфортне, але може виникнути одна проблема – це розуміння, яким саме способом її налаштувати, оскільки тестована модель мала іншого роду гальма й switch shift.

Двигун Габарити Шини Гальма
Диск з пружиною Reg Після перевірки Та замірий гальмування
по осям золоті Aprilia RS 125 на різних швидкостях Ohlins
Euro 5 200 мм/290 мм Michelin були не на тому, рівні

Я думаю, що цей пакет з оновленими габаритами на APRILIA RS 125 якомога більш дозволяє в атмосфері муджелло, тому що тепер ми маємо більше можливостей для налаштування гальм і колеса.

Двигун

Aprilia RS 125 оснащена складної трьох колісної системою та 6-ступеневою передачею, що забезпечує більш широку кількість передач для максимальної тяги на різних відрізках шляху. Також є трохи регульований пакет гальмування, що дозволяю мені контролювати наскільки сильно хочу гальмувати.

На RS 125 новий двигун спроектований після стандарту Euro 5, що допомагає їй відповідати всім екологічним нормам. Двигун має 125 куб. см та розрахований під передачу одна людини і тепер він добавляє душі до байка. Я навіть думаю про те, що після кількох років я могу замінити його на щось інше, але поки що він влаштовує мене повністю.

Aprilia RS 125 також оснащена дисковим гальмом на переднє колесо та тем і же на заднє колесо, що дозволяє мені миттєво зупинитися під час їзди на трасу або у міських умовах. Сідло має зручну форму та розміщується на висоті 820 мм.

Ohlins потовщувачі Shift муджелло додали рівень комфорту при руху і зберегли стійкості на трасі. Мені довелося звикнути до цього, але тепер я не можу собі уявити собі двигун без них. Разом зі всіма цими функціями Aprilia RS 125 стала моїм вибором в світі мотоциклів.

Трансмісія

Aprilia RS 125 має передавальну систему, яка дозволяє мені насолоджуватися бездоганною ефективністю при використанні цієї байки. Її трансмісія працює на високому рівні, забезпечуючи більш гладку передачу і більш точну реакцію на мої команди.

Зі схожим успіхом передається і тяга мотора. Компанія Aprilia обладнала RS 125 новим двигуном з більшою потужністю і кращими показниками. Для мене важливим фактором є збільшена кількість кінських сил, що дозволяє ще швидше рухатися по трасі.

Також варто зазначити удосконалену трансмісію з системою quick shift. Це дає мені змогу швидко і без зайвих пригальмувань змінювати передачу, не втрачаючи швидкості. Це рішення дуже схоже на те, яке використовується в MotoGP та Superbike, і дозволяє мені особливо насолоджуватися моїми поїздками.

Ще однією перевагою моєї Aprilia RS 125 є налаштовуване сидіння, яке дозволяють мені знайти комфортну позицію для себе. Компанія Aprilia також облаштувала байк регульованими рульовими колонками, що дозволяє знайти ідеальне положення.

Колісна система теж на найвищому рівні. З одного боку, вона виявляється дуже маневреною і дозволяє легко керувати мотоциклом навіть на вузьких трасах. З іншого боку, Aprilia RS 125 має гальмівну систему, яка дозволяє мені легко і швидко зупиняти байк. Завдяки дисківний гальма з переднім і заднім ohlins, я можу мати повний контроль над своїм мотоциклом навіть на великій швидкості.

Aprilia RS 125 має передачу з трьох режимів: трішки складно для маневрування в місті, стандарту для повсякденних поїздок і трохи муджелло, який дозволяє мені особливо відчувати швидкість на трасі. Тепер я можу насолоджуватися кожною поїздкою на моїй Aprilia RS 125, на собі відчуваючи справжню потужність цього байка.

Експлуатаційні показники

Одна з найбільш вражаючих рис цієї байки – це її диск з іншого світу. Розроблений спеціально для прецизійного гальмування на трасі Муджелло, три піхви гальмування цього диску передають абсолютно конкретні відчуття під час гальмування.

Регульований вилками Ohlins забезпечує першокласну стабільність на трасі та адаптується до будь-якого поверхні. Ціна за такий рівень контролю двигуна та передачу – це одна дисконтуальна ціна € 6.995.

Тепер перейдемо до експлуатаційних показників. Вага цієї красуні складає всього трохи більше 144 кг, що дозволяє легко маневрувати навіть в самих складних ситуаціях. А колеса забезпечують простоту керування та гнучкість під час руху.

Що стосується сідла, то воно індивідуально приємне опускається вниз, але тільки так, щоб знайомитися з собою краще, ніж з мотоциклом. Для мене, коли я сідаю на мою Aprilia RS 125, вона стає моєю другою шкірою. Я вже навіть не думаю про сідло.

Як для двигуна, RS 125 оголосила себе як новий аспірант в категорії 125 см³, і вже почала заздрити одному іншому. Тепер з чотирма стоянками та п’ятьма передачами, вона готова намотати безліч гвинтів на таку кількість передач!

ALSO робить перевагу палки з переключенням, а я мушу визнати, наскільки вона працює, коли йдете. Ви зможете просто переключити передачу під час гальмування, не зважаючи на швидкість витікання. Це розкриває всю гнучкість двигуна та підсилює спортивні відчуття.

Комплектація

Байка Aprilia RS 125 має вражаючий набір характеристик, які забезпечують потужну тягу та швидкість. Пакет передач з прокладенням гоночної траси дозволяє регулювати передачу наскільки потрібно завдяки регульованому диску. Комфортне сідло забезпечує зручне розташування для їзди по трасі.

Навіть після тест-драйву іншого мотоцикла мені думається, що новий RS 125 з акумулятором на трохи більш оптимізованим двигуном Euro 4, покращеним системами управління та багато іншого, сформує нові стандарти серед мотоциклів на трасі.

Для кращої тяги та гальмування в комплектацію Aprilia RS 125 входить трьохколісна система, що дозволяє більш стійкі і безпечні колеса при руху в вищих швидкостях на прямій і в поворотах. Тепер мені стало трохи складніше собі уявити RS 125 без цього шикарного компоненту.

Наскільки кількість та якість гальм у спортивному мотоциклі Aprilia RS 125 – обговорювальне питання. За системою гальмування Ohlins, встановленою на RS 125, гальма просто чудові. Справжня магія муджелло! Гальмування в повному проводиться навіть при повному гальмівному шляху. Це справжнє задоволення від володіння мотоциклом!

колеса

Колеса апрілії RS 125 пропонують гарну тягу і регульовані підвіски для кращого контролю на дорозі. Кількість дизайнерських рішень дозволяють цій байці бути дійсно швидкою.

Тепер RS 125 має нове заднє колесо, встановлене на байку для легшого маневрування та кращого гальмування. Завдяки компонентам ohlins та складному 3-х компонентному сплавному диску, система гальмування була значно покращена.

На жаль, в українському тесті RS 125, я не міг особисто перевірити як спрацьовує оновлена підвіска на мотоциклі. Однак, я мав можливість прослухати нові гальма в дії, і маю сказати, що вони феноменальні. Я більш розумний з-за них. Тепер гальмування стало однією з найсильніших біків RS 125.

Завдяки новим гальмам RS 125, я міг трохи переглянути свою передачу, і ось що я “думаю” про них. Навіть після того, як гальма працюють на максимумі, я не відчуваю ніякого “стати” або гальмування переднього колеса. І це неймовірно! Адже двигун отримав стандартний пакет, який складається з shift та автобіографії новим альпійським колоссом панонським муджелло. Ніякої більш тривоги на навколишньому двоє! Апрілія має високотехнологічні та потужні гальма, які вміють гальмувати.

Будь ласка, не забудьте: я тестував RS 125 з декількома альтернативними колесами, з новими зі своєю підвіскою і сподіваюсь, що ці числа наведені вище не тільки надають інформацію, але і дозволяють вам уявити, наскільки складно заправлятися цими наборами. Підкажіть собі, як вам подобається, мені? Я думаю, що встановлення RS 125 інших коліс після тестування навіть краще дозволяє порівняти їх результати.

Колеса Тест RS 125
Кількість Трьох-компонентні диски
Сідло Продовжене
Ободи Автобіографія Ohlins
Гальма Euro штопори

Я рекомендую Рілія RS 125 всім, хто шукає мотоцикл відкритого типу, який легко має потужність одного з найбільш потужних 125-кубічних двигунів. Апрілія RS 125 – це поєднання стилю, як люблю його я, і в якому ви мене вашою кількістю одноліток після встановлення стандарту euro! Вона, безумовно, дарує мені одну знаменну “економстер”.

ОСТАННІ тест-драйв МОТО Aprilia RS 125

ОСТАННІ тест-драйв МОТО Aprilia RS 125

Тепер коли я у своєму розумі та баченні маю думку про те, як об’їхати трасу на Aprilia RS 125, я можу сказати, що вона мене приємно здивувала. Після тест-драйву я визнаю, що ця байка дійсно варта уваги та реклами.

Більш того, приведу саму себе в приклад, тепер я хочу мати RS 125 у своєму гаражі. Загалом, вона дуже гарна та коштує недорого, з рекламного пакету варто виділити нові передні гальма (одна диск), висоту педалів змінено, вони переміщені нижче і одного зубчика першу передачу змінено (убрано), навшипи (3-х позиційного сидіння), наскільки дозволяють нові трьох дюймові колеса для RS 125, з навіть кращим балансом в керуванні для веретен, а також регульованого пружинного сидіння, яке мені дуже сподобалося за свою шкіряну конструкцію.

Тест-диск з гідросистемою передає тягу на руки, хоча дуже складно відомо, що наскільки треба натискати на гальма для гальмування. Але знаю, що на кожному складному повороті RS 125 іде як поезія, і цей апарат вже проходить чітко і швидко. Думаю, якщо я зможу настроїтися, то гальма мені дозволяють повільно та чітко зупинятися на моєму новому колесі Aprilia RS 125.

Новий двигун Euro 5 датаціється зимою, але я не впевнений, наскільки він спрацює. Що ж, якщо я зможу почути, щоб 4T 125 Euro 3 змусив двигун Aprilia RS 125 працювати плавно, я буду знати, що це залежить від Вас, а не цієї байки. Щось після тесту, я переконаний, що оптимальна кількість для підтримання режиму Aprilia RS 125 є від 8 500 до 9 000 об / хв, хоча для мене діапазон агрегатів Aprilia RS 125 від 10 000 об / хв.

Навіть з 3 передачею, я чув, що буду літати, коли буду їхати на Aprilia RS 125 на трьох (легкуватих) романах, сподіваюся занадто далеко не обділювати виконавців Aprilia RS 125.

Aprilia RSV4 RF 2017 тест – Дорожній тест

Під час тесту я прокатився по трасі та місту, і кожного разу Aprilia RSV4 RF 2017 показувала вражаючу продуктивність та надійність. Тормози з гальмуванням ABS прекрасно працюють, дозволяючи гальмувати впевнено та безпечно навіть на великих швидкостях.

Мотоцикл оснащений трьохдисковим гальмівним механізмом, що забезпечує відмінне гальмування. Два гальма знаходяться на передньому колесі, що дозволяє більш ефективно розподіляти гальмівну силу. Заднє гальмо також працює добре, але трохи менш ефективне в порівнянні з передніми гальмами.

RSV4 RF оснащений 200-кінний регульованим амортизатором Ohlins, який забезпечує точне сидіння на дорозі та забезпечує комфорт під час управління. Ваші тривоги стосовно коливань зникають після того, як ви прокотитесь по нерівностях або ями на дорозі.

Також на цьому мотоциклі є 6-ступінчата коробка передач, яка працює дуже плавно та точно. Легкость перемикання передач дозволяє вам без зайвих зусиль змінювати передачу, що забезпечує більш точне управління та більшу тягу. Ви легко знайдете комфортну передачу на будь-якій швидкості.

RSV4 RF також оснащений новими дисками, які забезпечують відмінне гальмування та стійкість. Диск гальма забезпечує високу тертя та стійкість, навіть після тривалого використання мотоцикла.

Що стосується комфорту, сідло на Aprilia RSV4 RF 2017 дуже зручне та забезпечує добру підтримку спини та ягодиць під час поїздки. Ви легко зможете сісти з більш комфортом на довгих поїздках.

Aprilia також пропонує пакет Shift Light, який дозволяє вам безпосередньо спостерігати за обертами двигуна та точно вибирати момент для переключення передач. Це дуже зручно для гнучкого настроювання обертів та подачі палива.

У мене не виникає сумнівів, що Aprilia RSV4 RF 2017 є одним із найкращих спортивних мотоциклів на ринку. Він має потужний двигун, надійні гальма та масу інших функцій, які дозволяють поласувати від їзди на цьому мотоциклі. Я думаю, що вона догодить навіть найвибагливішим мотоциклістам!

НашМото