Правила Технического обслуживания Шкода Октавія А7

Регламент ТО Шкода Октавія А7

Шкода Октавія А7 — це популярна модель автомобіля, весь технічний регламент обслуговування та ТО якого, зокрема, залежить від типу двигуна – бензинового чи дизельного.

Однак, незалежно від типу двигуна, в процесі обслуговування Шкода Октавія А7 необхідно зробити певні перевірки та заміни. Для забезпечення цілісності двигуна, роботи всіх систем та збереження добробуту автомобіля, рекомендується регулярна перевірка та обслуговування автомобіля відповідно до регламенту ТО. Тільки в цьому випадку можна розраховувати на тривалий термін робочої транспортної одиниці без додаткових проблем.

У цілому, регламент ТО для Шкода Октавія А7 включає такі операції, як перевірку стану двигуна, контроль рівня масла та доливання його, заміну масляного фільтра, перевірку термостату, охолоджувальної рідини, фільтра воздуха, фільтра палива, свічок запалювання, абсолютно все це робиться через певний термін у досконалому інтервалі.

Перелік робіт при ТО 1 15 км пробігу

Перелік робіт при ТО 1 15 км пробігу

Оригінальна шкода Октавія А7 має перше технічне обслуговування (ТО-1) при пробігу 15 км. Перелік робіт, які потрібно виконати при цьому обслуговуванні, наведено нижче.

1. Перевірка рівня масла в двигуні (ДВС) і заміна, якщо потрібно. Рекомендується використовувати олію з артикулом, який вказаний в регламентних матеріалах автомобіля і об’ємом, вказаним в посвідченні про реєстрацію машини.

2. Перевірка рівня охолоджуючої рідини і герметичності системи охолодження. У разі потреби зробити доливку.

3. Перевірка рівня та герметичності гідроусилителя керма. При необхідності замінити рідину.

4. Перевірка рівня і герметичності рульового механізму. При необхідності замінити масло рульової рейки.

5. Перевірка рівня та герметичності рідини в системі гальм. При необхідності замінити рідину.

6. Перевірка рівня та герметичності рідини в системі зчеплення для автомобілів з механічною коробкою передач. При необхідності замінити рідину.

7. Перевірка рівня повітряного фільтра і його стану. При необхідності замінити фільтр.

8. Перевірка рівня салонного фільтра і його стану. При необхідності замінити фільтр.

9. Перевірка рівня рідини в стеклоомивачах і її герметичності. При необхідності зробити заправку рідини.

10. Перевірка рівня рідини в системі підігріву та герметичності системи. При необхідності зробити заправку рідини.

11. Перевірка рівня рідини в системі омивачів фар і її герметичності. При необхідності зробити заправку рідини.

12. Перевірка рівня рідини в системі гідропідсилювача секції направляючого переднього маятника та герметичності системи. При необхідності зробити заправку рідини.

13. Перевірка рівня рідини в системах підігріву двигуна, рульового механізму, гідропідсилювача секції направляючого переднього маятника і їх герметичності. При необхідності зробити заправку рідини.

14. Перевірка рівня та герметичності рідини в системі ОСЕ (організації сполученого спричепу) і системі регулювання часу подачі її повітря.

15. Перевірка рівня масляного фільтра і його стану. При необхідності замінити фільтр.

16. Перевірка рівня рідини у задніх барабанних гальмах і герметичності системи. При необхідності зробити заправку рідини.

17. Перевірка рівня масла в коробці передач (трансмісійна олива) і заміна, якщо потрібно. Рекомендується використовувати оливу з артикулом, який вказаний в регламентних матеріалах автомобіля.

18. Перевірка рівня рідини зчеплення для автомобілів з DSG (6-ступдизель gear). При необхідності зробити заправку рідини.

19. Перевірка рівня масла в редукторі переднього привода і заміна, якщо потрібно. Рекомендується використовувати оливу з артикулом, який вказаний в регламентних матеріалах автомобіля.

20. Перевірка рівня масла в гідромеханізмі/транспортувальний стрижень заднього приводу і заміна, якщо потрібно. Рекомендується використовувати оливу з артикулом, який вказаний в регламентних матеріалах автомобіля.

21. Перевірка рівня масла в двигуні ДВС і заміна, якщо потрібно. Рекомендується використовувати оливу з артикулом, який вказаний в регламентних матеріалах автомобіля.

22. Перевірка рівня масла в компресорі кондиціонера і заміна, якщо потрібно. Рекомендується використовувати оливу з артикулом, який вказаний в регламентних матеріалах автомобіля.

23. Перевірити гуму на наявність пошкоджень. При необхідності зробити ремонт або заміну.

24. Перевірка рівня та герметичності рульового управління. При необхідності замінити масло в гідропідсилювачі.

25. Перевірка рівня масла в редукторі заднього привода і заміна, якщо потрібно.

26. Перевірити стан ланцюга ГРМ та його спання. При необхідності зробити заміну ланцюга ГРМ і його шестерень.

27. Перевірка рівня рідини в рециркуляції вихлопних газів і її герметичності. При необхідності зробити заправку рідини.

28. Перевірка температури оливи в трансмісійній системі. При необхідності замінити оливу.

Ці роботи включаються до переліку обслуговування автомобілей шкода Октавія А7 при пробігу 15 км з метою збереження надійності і тривалості роботи автомобіля.

Перелік робіт при ТО 2 на 30 000 км пробігу

При пробігу автомобілів Škoda Octavia А7 30 000 км передбачено провести комплекс робіт, які забезпечать нормальне функціонування трансмісійної, двигунської та інших систем автомобіля.

При ТО 2 на 30 000 км пробігу потрібно замінити та/або провести наступні роботи:

  1. Перевірити рівень та герметичність трансмісійної рідини. Якщо рівень нижчий, ніж мінімально допустимий, необхідно здійснити доливку мастила через спеціальний отвір. Рекомендована марка мастила та його артикул вказані в регламенті ТО.
  2. Перевірити стан ременя приводу натяжного ролика та пропонується замінити в разі потреби.
  3. Заміна мастила та фільтра повітряного фільтра. При заміні фільтра потрібно ретельно дотриматися правил заміни та регулювання, які вказані в регламенті ТО.
  4. Перевірка рівня олії двигуна та при необхідності проведення заміни олії. Також потрібно перевірити стан масляного фільтра та замінити його, якщо потрібно.
  5. Перевірити стан та дотримання регламентних вимог до системи запалювання. Перевірити ступінь стирання свічок запалювання та їх середню відстань між електродами.
  6. Перевірити стан системи живлення бензинових та дизельних двигунів. Перевірити стан форсунок та рейки-палівного колектору (rail).

Це лише декілька основних робіт, які необхідно зробити при ТО 2 на 30 000 км пробігу автомобілів Škoda Octavia А7. Регламентні роботи можуть додаватися в залежності від стану автомобіля та рекомендацій виробника.

Перелік робіт при ТО 3 45 км пробігу

Перелік робіт при ТО 3 45 км пробігу

При ТО 3 45 км пробігу необхідно провести наступні роботи:

  1. Перевірити стан акумулятора та запалювання.
  2. Провести перевірку герметичності двигуна.
  3. Замінити мастило та фільтр моторного відсіку.
  4. Перевірити рівень та якість оливи в двигуні.
  5. Замінити масляний фільтр двигуна.
  6. Перевірити рівень оливи у трансмісійній системі.
  7. Замінити фільтр трансмісії.
  8. Перевірити ланцюга та натяжного елемента ГРМ.
  9. Перевірити рівень охолоджуючої рідини та її герметичність.
  10. Замінити охолоджуючу рідину, якщо потрібно.
  11. Перевірити стан та натяг ременя генератора.
  12. Провести перевірку салонного фільтру та долити необхідну кількість присадки.
  13. Перевірити цілісність та стан салонних деталей.
  14. Перевірити температуру оливи та фільтр паливного насосу.
  15. Замінити паливний фільтр в двигуні.
  16. Провести перевірку цілісності глушників та каталізатора.
  17. Замінити свічки запалювання, якщо потрібно.
  18. Зробити доливання пального та перевірку його якості.

Зверніть увагу, що наведений перелік робіт призначений для автомобіля Skoda Octavia A7 з двигунами типу Common Rail (дизель) та об’ємом 1.6 або 2.0 літрів. Ціна та термін обслуговування можуть залежати від розширеного переліку робіт та об’єму двигуна. Для більш детальної інформації звертайтеся до станції технічного обслуговування.

Перелік робіт при ТО 4 пробіг 60 000 км

При Технічному обслуговуванні (ТО) 4 на автомобілі Шкода Октавія А7 з пробігом 60 000 км потрібно провести такі роботи:

  1. Провести доливання оригінальною олією (common rail дизель) об’ємом 6 літрів замовленням артикулу мастила замовленням артикулу мастила та замінити масляний фільтр.
  2. Перевірити стан та замінити свічки запалювання двигуна (дизельним і бензиновим).
  3. Виконати перевірку системи запалювання та регулювання люфту елемента розподільчого механізму.
  4. Перевірити стан фільтра салонного обмінного терміну та замінити його, якщо потрібно.
  5. Перевірити стан та очистити трансмісійне масло та замінити його, якщо потрібно.

Роботи з ТО 4 проводяться відповідно до регламентних робіт та з використанням оригінальних матеріалів. При потребі можна звернутися до офіційної станції обслуговування Шкода.

Перелік робіт при пробігу 75 000 105 000 км

Перелік робіт при пробігу 75 000 105 000 км

При пробігу від 75 000 до 105 000 км рекомендується виконати наступні регламентні роботи з обслуговування автомобіля Škoda Octavia A7:

  1. Технічне обслуговування:
    • Заміна масла в двигуні та фільтра. Замінюйте мастило тільки за рекомендаціями виробника, оскільки воно впливає на продуктивність та тривалість роботи двигуна. Розраховуйте, що ціна матеріалів для заміни масла буде залежати від типу та об’єму двигуна.
    • Заміна фільтра повітряного очищення. Перевірити його стан та замінити у разі потреби.
    • Заміна фільтра салонного повітря. Також перевіряється стан та замінюється при необхідності.
    • Перевірка герметичності паливної системи дизельних машин. Якщо виявлено пошкодження або протікання, зробіть заміну несправного елемента.
    • Технічний контроль стану ланцюга приводу газорозподілу двигуна. Важливо виявити будь-які ознаки зносу, нестандартного стуку або люфту. При необхідності замініть ланцюг.
    • Доливання присадки за номером 102 000 в дизельному паливі, якщо вона відсутня. Це забезпечить нормальне функціонування дизельної системи.
  2. Трансмісійне обслуговування:
    • Заміна оливи в автоматичній трансмісії АКПП. Замінюйте трансмісійну оливу згідно з рекомендаціями виробника з врахуванням терміну експлуатації та стану олії.
    • Перевірка рівня масляного актуатора моста чотирих поверхонь. Повідомлення про низький рівень оливи може свідчити про пошкодження системи або наявність витоку. Зробіть заливку оливи, якщо знадобиться.

Ці роботи з обслуговування допоможуть зберегти надійність та роботу автомобіля Škoda Octavia A7 протягом багатьох років та знизити ризик поломок та дорогих ремонтів.

Перелік робіт під час пробігу 90 000 км

Перелік робіт під час пробігу 90 000 км

Під час обслуговування автомобілів Skoda Octavia A7 дизельним та бензиновим двигунами з пробігом 90 000 км передбачено проведення наступних робіт:

Найменування робіт Необхідність Термін Ціна (грн)
1 Перевірка автомобіля на наявність пошкоджень і пошкоджень кузова Технічне обслуговування При кожному обслуговуванні
2 Перевірка та заміна фільтрів (воздушного, салонного, паливного) Технічне обслуговування Кожні 30 000 км або за потреби За замовленням
3 Перевірка та заміна свічок запалювання (лише для бензинових двигунів) Технічне обслуговування Кожні 60 000 км або за потреби
4 Перевірка та заміна масла двигуна та масла в трансмісійному вузлі Технічне обслуговування Кожні 30 000 км або за потреби За замовленням
5 Перевірка та заміна тормозної рідини Технічне обслуговування Кожні 30 000 км або за потреби
6 Перевірка стану герметичності та заміна матеріалів у системі охолодження Технічне обслуговування Кожні 60 000 км або за потреби За замовленням
7 Перевірка стану та заміна мастил в трансмісійній системі Технічне обслуговування Кожні 60 000 км або за потреби За замовленням
8 Перевірка стану та заміна масла в редукторі зубчастого вала Технічне обслуговування Кожні 60 000 км або за потреби
9 Перевірка стану і заміна Common Rail системи (тільки для дизельних двигунів) Технічне обслуговування Кожні 60 000 км або за потреби

Обслуговування автомобіля Skoda Octavia A7 з пробігом 90 000 км потребує проведення описаних вище робіт. Для заміни запчастин та матеріалів рекомендується використовувати оригінальні запчастини Skoda.

Перелік робіт під час пробігу 120 000 км

Під час пробігу 120 000 км, автомобіль потребує виконання ряду робіт для забезпечення правильної роботи та довговічності його компонентів. Нижче наведений перелік обов’язкових робіт:

  1. Заміна масляного фільтра та оливи мотора. Заміну необхідно виконати за допомогою оригінальних матеріалів шкода. Рекомендується провести заміну масляного фільтра і масла разом, щоб забезпечити оптимальну ефективність олії і запобігти контамінації системи масляного змащення.

  2. Перевірка стану і натягу натяжного ролика газорозподільного механізму.

  3. Перевірка і заміна потрібних фільтрів. Рекомендується замінити повітряний та салонний фільтри для забезпечення відмінної якості повітря в салоні автомобіля.

  4. Перевірка та заміна необхідних елементів підвіски і гальмівної системи. На цьому етапі роботи рекомендується звернути особливу увагу на стан амортизаторів, вузлів навісних та гальмівних механізмів.

  5. Перевірка герметичності і об’єму робочої рідини трансмісійної системи. Якщо необхідно, виконайте доливання або заміну рідини.

  6. Перевірка стану і заміна потрібних елементів зубчастого ременя.

  7. Проведення регламентних масляних робіт у системі рейкової і штокової вузлів.

  8. Перевірка та заміна свічок запалювання відповідно до рекомендацій виробника.

  9. Технічне обслуговування ремонтної станції. Перевірити стан та працездатність технічної оснастки, інструментів та обладнання.

Ціна робіт та матеріалів може варіюватися в залежності від автомобіля та його технічного стану. Рекомендується звернутися до офіційного сервісного центру Шкода для отримання більш детальної інформації про вартість та обсяг потрібних робіт.

Заміни щодо терміну експлуатації

Заміни щодо терміну експлуатації

Під час заміни регламентних елементів і матеріалів автомобіля Шкода Октавія А7, потрібно дотримуватися встановлених термінів, що забезпечують ефективну роботу автомобіля.

Повітряний фільтр потрібно замінювати раз на два роки або після пробігу 15 000 кілометрів.

Масляний фільтр слід замінювати разом з заміною масла, яка проводиться через кожні 15 000 кілометрів або раз на рік, в залежності від того, що настане перше. При заміні фільтра потрібно використовувати оригінальні запчастини.

Масло в двигуні потрібно міняти разом з фільтром. Для бензинових ДВСМІ необхідно використовувати масло з об’ємом 4,7 літра, а для дизельних ДВСМІ – 4,3 літра.

Трансмісійне масло потрібно міняти разом з фільтром через кожні 60 000 кілометрів або раз на 4 роки. Для цього також потрібно використовувати оригінальні запчастини.

Свічки запалювання потрібно замінювати раз на 30 000 кілометрів або раз на два роки, в залежності від того, що настане перше.

Термін експлуатації натяжного ролика (люфту) ременя ГРМ складає 240 000 кілометрів або 15 років, а натяжного ролика приводного ременя – 210 000 кілометрів або 14 років. Якщо виявиться будь-яка пошкодження або стан не відповідає нормі, необхідно провести роботи з їх заміни.

Термін експлуатації ролика натяжного ременя ГРМ складає 210 000 кілометрів або 14 років. Якщо виявиться будь-яка пошкодження або стан не відповідає нормі, його також слід замінити.

Контроль за станом і заміною навісних елементів трансмісії проводиться на станціях технічного обслуговування раз на два роки або при пробігу 30 000 кілометрів.

Заміна маслоочисника в коробці передач проводиться через кожні 60 000 кілометрів або раз на 4 роки і виконується разом з заміною трансмісійної рідини. Необхідно використовувати оригінальні запчастини.

Зміна оливо в трансмісійній коробці повинна бути проведена раз на два роки або після пробігу 60 000 кілометрів. Доливання рекомендується тільки з оливом, яке відповідає вимогам виробника автомобіля.

Перевірка рівня та заміна охолоджуючої рідини в двигуні повинна бути проведена раз на два роки або після пробігу 60 000 кілометрів. Доливання потрібно здійснювати тільки з тими охолоджуючими рідинами, які рекомендує Шкода.

Огляд елементів підвіски окремо на станціях технічного обслуговування проводиться раз на два роки або при пробігу 30 000 кілометрів. При виявленні пошкоджень або несправностей, необхідно провести роботи з їх відновлення.

Заміна масляних фільтрів паливного насосу та паливного фільтра проводиться раз на два роки або при пробігу 30 000 кілометрів. Заміна фільтра палива необхідна в разі нестабільної роботи двигуна або зменшення його потужності.

Перевірка стану ременя кривошипно-шатунного механізму та стану його обгумувача проводиться разом з технічним оглядом один раз на два роки або 30 000 кілометрів пробігу автомобіля.

Заміна тормозних колодок передніх і задніх гальмівних механізмів слід здійснювати за станом власного зносу, але не рідше одного разу на 15 000 кілометрів пробігу або раз на два роки.

Заміна масла в гідропідсилювачі керма потрібна раз на два роки або після пробігу 60 000 кілометрів. Також необхідно проводити регламентну перевірку запасу рідини та її якості.

Заміна охолоджуючої рідини в системі кліматичного обладнання повинна бути проведена раз на два роки або після пробігу 60 000 кілометрів автомобіля. Доливати рекомендується тільки оригінальну рідину.

Заміна помпи охолодження ДВСМІ проводиться раз на два роки або після пробігу 60 000 кілометрів. Технічний стан помпи необхідно перевіряти кожні 30 000 кілометрів або раз на рік.

Заміна стартера (розподільного зчеплення) повинна проводитися раз на два роки або після пробігу 60 000 кілометрів автомобіля.

Технічний огляд стану і заміна масляного фільтра салону виконуються раз на два роки або після пробігу 15 000 кілометрів. При виявленні запаху чи несвіжості повітря в салоні, фільтр слід замінити негайно.

Заміна фільтра від води потрібно провести раз на два роки або після пробігу 60 000 кілометрів. При виявленні бруду або пошкоджень фільтра його слід замінити.

Заміна рульових тяг виконується разом з технічним оглядом один раз на два роки або після пробігу 30 000 кілометрів.

Технічний огляд стану і заміна радіатора обігрівача виконуються на станції технічного обслуговування раз на два роки або після пробігу 15 000 кілометрів.

Заміна амортизаторів проводиться раз на два роки або при пробігу 30 000 кілометрів. При виявленні пошкоджень амортизаторів чи появі ознак несправності, слід замінити їх.

Заміна ременя кривошипно-шатунного механізму проставляється на зовнішній стороні його бічної частини. Дату заміни необхідно маркувати відповідно до номера ременя.

Заміна раковини скутера проводиться раз на два роки або після пробігу 60 000 кілометрів. Коли раковина забруднюється, необхідно її промити.

Заміна бустила активатора (власного розподілювача гальмівних усилення) проводиться раз на два роки або після пробігу 60 000 кілометрів автомобіля.

Заміна головних фар, габаритних фар, габаритних ліхтарів, ліхтарів дальнього світла та задніх світлових приладів, включаючи тормозні, проводиться в разі їх пошкодження.

Заміна бокових дзеркал центральної консолі відбувається в разі пошкодження або старіння матеріалу.

Заміна плафонів внутрішнього освітлення виконується раз на два роки або після пробігу 15 000 кілометрів. При ненадійності світла або виникнення проблем з контактами плафонів, слід їх замінити.

Заміна гудзиков колеса проводиться в разі пошкодження.

Заміна запалювальних кабелів проводиться раз на два роки або після пробігу 60 000 кілометрів. При виявленні будь-яких несправностей, потрібно їх замінити.

Заміна бортового комп’ютера проводиться в разі його пошкодження або виникнення інших проблем з його роботою.

Вартість ТО Октавія А7

Для забезпечення належного стану та функціонування автомобіля Шкода Октавія А7 потрібно проводити регулярне технічне обслуговування. Вартість ТО Октавія А7 залежить від різних факторів, таких як пробіг автомобіля, тимчасові інтервали заміни деяких складових, стан компонентів тощо.

В першу чергу, до регламентного ТО Октавія А7 входить заміна двигунного масла та фільтра. Ціна заміни масла та фільтра залежить від об’єму двигуна. Наприклад, для бензинового двигуна об’ємом 1.6 літра вартість заміни масла разом з фільтром становить 500 гривень. Для дизельного двигуна об’ємом 1.6 літра вартість заміни масла та фільтра складає 600 гривень.

Послуга Ціна (грн)
Заміна масла та фільтра (бензиновий двигун, об’єм 1.6 л) 500
Заміна масла та фільтра (дизельний двигун, об’єм 1.6 л) 600

Крім того, вартість ТО Октавія А7 включає перевірку та заміну свічок запалювання, перевірку і заміну фільтра повітряного елемента, доливання присадки до пального, а також заміну фільтра трансмісійної рідини (для автомобілів з АКПП) або заміну масла й перевірку зубчастого ланцюга (для автомобілів з МКПП).

Додаткові роботи, які можуть виникнути під час ТО Октавія А7, включають перевірку стану навісних деталей, контроль температури двигуна та роботи освітлення.

Висновок: загальна ціна ТО Октавія А7 залежить від обсягу робіт та мастила, яке використовується. В усіх випадках перед ремонтом авто рекомендується провести діагностику, на основі якої буде складено перелік робіт. Вартість ТО остаточно обговорюється зі спеціалістами станції технічного обслуговування.

Разом

Перелік регламентних робіт, що виконуються за ТО автомобіля “Шкода Октавія А7”

  • Кожні 15000 км або раз на 1 рік, яка настане раніше:
    • Поміняти масляний фільтр двигуна, номер оригінала номер фільтра
    • Долити оригінальну моторну олію відповідно до рекомендацій виробника
  • Кожні 30000 км або раз на 2 роки, яка настане раніше:
    • Заміна свічок запалювання, номер оригінала номер свічок
    • Перевірити стан зубчастого ланцюга газорозподільного механізму (лише для автомобілей з двигуном типу “DSG”)
    • Перевірити стан трансмісійної оливи в автоматичній коробці передач
  • Кожні 60000 км або раз на 3 роки, яка настане раніше:
    • Перевірити стан системи охолодження
    • Перевірити стан герметичності силової системи підвіски
    • Заміна фільтрів системи кондиціонування та повітряного охолодження (лише для автомобілів з салонним фільтром)
  • Кожні 90000 км або раз на 4 роки, яка настане раніше:
    • Технічне обслуговування переднього моста
    • Заміна ременя газорозподільного механізму та натягувача (лише для автомобілів з двигуном типу “DSG”)
    • Перевірити стан системи випуску вихлопних газів
  • Кожні 120000 км або раз на 5 років, яка настане раніше:
    • Поміняти охолоджуючу рідину двигуна
    • Заміна масла в механічній коробці передач
  • Кожні 150000 км або раз на 6 років, яка настане раніше:
    • Технічне обслуговування заднього моста
    • Заміна роки газорозподільного механізму (лише для автомобілів з двигуном типу “DSG”)
НашМото