Усе, що ви повинні знати про Аткінсон-Міллер процес B-циклу

Аткінсон Міллер процес B-циклу що це насправді означає

Аткінсон-Міллер процес B-циклу – це інноваційний підхід до роботи двигуна, який використовується в двигунах SkyActiv компанії Mazda. Цей процес був розроблений з метою забезпечення більшої економічності та низького рівня викидів.

Протягом своїх понад 100-річної історії, компанія Mazda завжди була на передовій у сфері автомобільних технологій. Аткінсон-Міллер процес B-циклу – одна з останніх новинок, яка позначила себе на ринку автомобілів. Цей процес застосовується в двигунах Mazda з метою зменшення рівня споживання пального та викидів шкідливих речовин в атмосферу.

Також використання Аткінсон-Міллер процесу B-циклу дозволяє позбавитися від поршнів зі звичайною формою, що дозволяє агрегатам працювати з меншими втратами.

Цей цикл працює за дуже цікавим принципом – зберігає енергію за рахунок стисненням палива з низьким ступенем забезпечення. Впускні і клапані закриваються стосовно позицію поршня довше. Після закриття, компресор з механічним дозволом двигається в дуже неспроможний режим, що забезпечує збереження енергії і в результаті більшу економію палива.

Використання турбонаддуву у поєднанні з Аткінсон-Міллер процесом B-циклу значно підвищує ефективність двигуна та його потужність. Це стало можливим завдяки використанню газового подачі двигуна за допомогою спеціального регулювальника, який робить постачання палива більш точним і економічним.

Вже в 2019 році компанія Mazda розпочала випускати свої перші моделі з використанням Аткінсон-Міллер процесу B-циклу. Цей крок дозволив підвищити конкурентоспроможність автомобілів Mazda та зменшити негативний вплив на довкілля, що підкреслює зроблений внесок компанії в охорону природних ресурсів Землі.

Турбокомпресори VTG в двигунах VW фактично є модифікованими дизельними агрегатами

Турбокомпресори VTG в двигунах VW фактично є модифікованими дизельними агрегатами

Турбокомпресори зі змінною геометрією турбінних коліс (VTG) в двигунах Volkswagen (VW) використовуються для поліпшення продуктивності і ефективності двигуна. Ця технологія була розроблена з метою забезпечення оптимального стиснення повітря в двигуні, що сприяє збільшенню потужності і зниженню викидів.

Однією із переваг компонентів VTG є їх здатність змінювати геометрію турбінного колеса залежно від оборотів двигуна. Це досягається шляхом зміни кута нахилу лопаток або відрегулювання їх положення за допомогою пневматичної або електричної системи управління.

Така адаптація геометрії турбінного колеса дозволяє зберігати високий рівень стиснення повітря протягом широкого діапазону обертів двигуна. Це особливо цікаво для двигунів типу Аткінсона або Міллера, які використовуються в гібридних і економічних автомобілях.

В двигунах, що працюють за циклом Аткінсона або Міллера, стиснення повітря здійснюється шляхом розкриттями впускних клапанів під час так званої експанзії. Це дозволяє забезпечити більше часу для засмічення поршня, що забезпечує більш ефективне використання енергії пального.

Турбокомпресор VTG дозволяє також збільшити об’єм впуску повітря і підвищити тиск, загально кажучи, збільшуючи потужність двигуна. Це особливо важливо для автомобілів, які мають велику потужність і високий крутний момент, наприклад, спортивні або представницькі моделі.

У двигунах VW турбонаддув з VTG технологією була вперше впроваджена наприкінці 90-х років. Ця технологія дозволила підвищити продуктивність двигуна при одночасному забезпеченні більш низького рівня викидів в атмосферу.

Таким чином, турбокомпресори VTG в двигунах VW забезпечують чудове поєднання високої продуктивності і ефективності. Вони фактично є модифікованими дизельними агрегатами, адаптованими для використання в двигунах з впускним механізмом Аткінсона або Міллера.

Ауді та Фольксваген Мазда та Тойота

Ауді та Фольксваген Мазда та Тойота

У своїх двигунах агрегати таких відомих автомобільних виробників, як Ауді, Фольксваген, Мазда та Тойота, використовують принципи роботи процесу B-циклу Аткінсона та Міллера. Цей цикл є вдосконаленням класичного циклу Отто з метою забезпечення більшого збереження палива та підвищення ефективності двигуна.

В основі циклу Аткінсона та Міллера лежить змінений порядок роботи поршня, який забезпечує закриття впускних клапанів після початку всмоктування палива. Це дозволяє втратити менше палива через витікання згоряння шляхом стисненням в палювання. У такий спосіб, використовувані двигуни зі стисненням нижче прирівнянних двигунів типу Отто.

Крім того, режим роботи двигунів з циклом Аткінсона та Міллера дозволяє використовувати турбонаддувом, поршні зі збільшеними площами, а також оптимізувати час закриття впускних клапанів.

Автовиробник Рік Модель
Ауді 2019 A4
Фольксваген 2018 Golf
Мазда 2016 MX-5
Тойота 2017 Prius

Завдяки циклу Аткінсона та Міллера, автомобілі з таким типом двигунів є дуже економічними та екологічними, оскільки вони споживають менше палива та виділяють менше викидів в атмосферу.

Розробка циклу Аткінсона та Міллера була проведена вперше в 1882 році Джеймсом Аткінсоном, а пізніше модифікована роботами Міллера. З тих пір цей процес став досить популярним та широко застосовується у виробництві автомобільних двигунів.

Також цей принцип роботи двигуна є цікавим для дослідників, оскільки він надає багато можливостей для подальшого вдосконалення та оптимізації енергоефективності автомобілів.

НашМото