Докладна інформація про автомобільну котушку запалення

Все про автомобільну котушку запалювання

Автомобільна котушка запалювання – це один з ключових елементів системи запалювання двигуна, відповідальний за постачання іскри на свічку запалювання. Робота котушки запалювання базується на принципі електромагнітної індукції. У котушці запалювання присутні дві обмотки: первинна і вторинна.

У разі корозії контактах або обмотках котушки, а також при перегріву, первинна обмотка може згоріти. Це призводить до втрати можливості вироблення достатньої кількості електроенергії і несправності всієї системи запалювання автомобіля. Первинна обмотка котушки запалювання являє собою спосіб нагрівання і затримки, передачі струму. Вона забезпечує можливість розвивати значення діагностики нарешті.

Коли первинну обмотку подають на короткі обмотки дроти, потім через замикання високовольтні ізоляційні елементи вже виходять на високовольтні обмотки та відповідно клему. Високовольтні обмотки достатні для використання на клему свічки запалювання так, що не було великого значення точки опору. На фоні низьковольтних обмоток індивідуальні опори випливають. Використання дроту з низькою опором становить ключовий момент в системі запалювання сучасних двигунів.

Для запобігання перегріву котушок запалювання важливо заміряти опір їх обмотки. Чи запалювання, чи дані сучасних котушок для діагностики системи запалювання, може виникає пропускання або нестача опору на контактах, що є недопустимим менш ніж у 10%. Контакти, систему ізоляції, сердечника котушок запалювання потрібно перевіряти по одній, також у випадку одного замикання всередині їх обмоток.

Призначення

Призначення

Залежно від типу двигуна, кількості циліндрів та конструкції системи запалювання, можуть використовуватися різні типи котушок запалювання. Сучасні багатоточкові системи запалювання використовують одну котушку на кожну свічку запалювання, в той час як старі дводвигателі складаються з однієї котушки для всіх свічок.

Пристрій принцип роботи

Пристрій принцип роботи

Автомобільна котушка запалювання є одним з найважливіших елементів системи запалювання двигуна. Її основним завданням є перетворення низьковольтного струму з бобіни запалювання на високовольтний струм, який потрібний для зажигання паливно-повітряної суміші в циліндрах.

У сучасних автомобілях використовуються індивідуальні котушки запалювання для кожного циліндра двигуна. Їх конструкція включає сердечник з магнітним матеріалом, навколо якого змотана обмотка з проводників. Коли високовольтний струм надходить на клему котушки, відбувається замикання контактів, і енергія збурюється індуктивною спіралью, що може створювати іскри навколо свічки запалювання.

В першу чергу, пристрій має спеціальну обмотку, називану первинною обмоткою. Вона призначена для перетворення низьковольтного струму з аккумулятора на високовольтний струм, який може займати значну кількість свічок запалювання одночасно. Разом з цим, котушка має також другу обмотку, або вторинну, яка використовується для збільшення високої напруги для зажигання паливового клапана.

При роботі автомобільної котушки запалювання, спочатку виникає струм в первинній обмотці, коли замикання контактів. Це призводить до загального нагрівання і перегріву обмотки з метою полегшення збудження. Далі, виникає магнітне поле в котушці, що викликає індукційну е.д.с. в другій обмотці.

Оскільки котушка запалювання має високовольтні обмотки, виникають проблеми ізоляції ізоляції, корозією, а також можливістю виникнення замикань контактів між обмотками. Це може призвести до низької продуктивності системи запалювання, перегріву обмоток або виникнення короткого замикання. Для запобігання цим проблемам, потрібно проводити періодичну діагностику і обслуговування котушки запалювання, а також заміну в разі необхідності.

Важливим значенням є також опір обмоток котушки. Потрібно заміряти його залежно від типу обмотки – низьковольтної або високовольтної обмотки. Для цього необхідно мати відомість з провідниками та ізоляцією. Високовольтні обмотки можуть бути перевірені за допомогою електричних вимірювачів струму, тоді як перевіряти низьковольтні обмотки доведеться іншими способами, наприклад, вимірюванням опору та інших параметрів.

Види котушок і систем запалювання

Види котушок і систем запалювання

Під котушками запалювання, також відомими як котушки індукційного запалювання, розуміють пристрої, що використовуються для генерації високовольтної електричної зарядки, необхідної для запалення паливно-повітряної суміші у циліндрі двигуна. Вони грають важливу роль у системах запалювання бензинових двигунів і дозволяють забезпечити ефективну роботу двигуна.

В залежності від конструкції і принципу роботи, існують декілька видів котушок запалювання:

  • Первинна котушка: це основна котушка запалювання, яка живиться низьковольтним струмом (12 В) від аккумулятора або генератора.
  • Вторинна котушка: ця котушка отримує низьковольтний сигнал з першої котушки і трансформує його в високовольтний струм (20-50 тисяч вольт) для подачі на свічку запалювання.

Первинна котушка складається з котушки з великою обмоткою, сердечника і комутатора, які забезпечують перетворення електричної енергії. Коли ключ запалення повертається у положення “ON”, струм починає проходити крізь первинну обмотку, нагріваючившись через ефект індукції. Потім, при розкритті контактів комутатора, струм переривається, і в процесі вимкнення обмотка генерує високовольтну іскру, необхідну для запалювання паливно-повітряної суміші.

Вторинна котушка складається з котушки з малим числом обмоток, яка з’єднана магнітним ядром із сердечником. Вона також має іскровий пропускник для створення високовольтної іскри. Вторинна котушка приймає низьковольтний сигнал від первинної котушки і трансформує його в високовольтний струм, який потім передається через іскровий пропускник на свічку запалювання.

Важливе значення має правильне функціонування котушок запалювання та системи запалювання в цілому. Неправильна робота або поломка котушок може призвести до недостатнього запалювання паливної суміші і зниження продуктивності двигуна. Також, внаслідок перегріву, обмотки котушок можуть почати підгоряти, що також може призвести до їх поломки.

Діагностика та заміна котушок запалювання має свої особливості і залежатиме від конкретної моделі автомобіля. На роботу котушок ізоляція та контакти мають великий вплив, тому регулярна перевірка та очищення контактів від ржавчини або корозії, а також перевірка цілісності ізоляції дротів є важливою для запобігання поломкам.

У разі виявлення проблем, пов’язаних з котушками запалювання, необхідно провести діагностику і надійно встановити причину поломки. Дещо індивідуальні правила діагностики та заміни котушок мають можливість мати різні виробники і моделі автомобілів, а також технологія виготовлення двигуна с КР.”p>

НашМото